اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۷۲۶۴

رؤسای بازنشسته هیأت‌های فوتبال تا پایان دوره به کارشان ادامه می‌دهند

رؤسای بازنشسته هیأت‌های فوتبال تا پایان دوره به کارشان ادامه می‌دهند
رئیس هیأت فوتبال استان مازندران گفت رؤسای بازنشسته‌ هیأت‌ها طبق اعلام فدراسیون تا پایان دوره خود به کارشان ادامه می‌دهند.
۰۳:۱۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷
وانانیوز|
غلامرضا بهروان در مورد اینکه داورزنی معاون وزیر ورزش اعلام کرده است رؤسای بازنشسته هیأت‌ها باید کنار بروند، گفت: آنچه مسلم است اینکه همه ما مطیع قانون هستیم و هیچکس خود را برتر از قانون نمی‌داند. البته این روز‌ها تفاسیر زیادی از این قانون در ورزش مطرح شده است. طبق اساسنامه‌ای که فدراسیون فوتبال دارد و به تأیید فیفا رسیده فدراسیون یک نهاد غیردولتی است.

وی افزود: از سوی دیگر فدراسیون فوتبال اواخر هفته گذشته در نامه‌ای که به هیأت‌های فوتبال نوشت اعلام کرد رؤسای بازنشسته هیأت‌ها تا پایان دوره خود می‌توانند به کارشان ادامه بدهند. این مطلبی بود که فدراسیون به هیأت‌های فوتبال اعلام کرده است. خود من هم روز پنج‌شنبه با مهدی تاج رئیس محترم فوتبال صحبت کردم و ایشان گفت که بحث رؤسای بازنشسته فوتبال مربوط به دوره بعدی است.

بهروان تأکید کرد: جوانگرایی خوب است، اما فکر نمی‌کنم آنچه مدنظر قانون‌گذار باشد این باشد که در ورزش به صورت یکباره چنین اتفاقی بیفتد بهتر است در ورزش به صورت شیب ملایم تغییرات انجام شود و نباید ورزش را شخم زد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین